×
Mədəniyyət Nazirliyinin dəstəyi ilə Rəqəmsal Yaradıcı Həftəsonu çərçivəsində keçirilən "Gamesummit" festivalının iyunun 1-də Bakı Kristal Zalında rəsmi açılış mərasimi keçirilib.
AZƏRTAC xəbər verir ki, əvvəlcə tədbir iştirakçıları "Gamesummit" çərçivəsində “Yaradıcı” brendi, rəqəmsal incəsənət, animasiya və digər sərgi pavilyonları ilə tanış olublar.
Tədbirdə mədəniyyət nazirinin müavini Səadət Yusifova qeyd edib ki, Azərbaycanda həmişə zəngin mədəni irs və gələcəyə bağlılıqla fəxr edib. "Rəngarəng incəsənət sahəsi və yenilikçi ruhu ilə tanınan ölkəmiz, yaradıcılıq və mədəni ifadəni təşviq edən uzun bir tarixə malikdir. Muğam musiqisinin qədim melodiyalarından Bakı şəhərinin heyranedici memarlığına qədər, Azərbaycanın mədəni mozaikası həm dərin, həm də müxtəlifdir. Bu konsepsiya "Gamesummit"in mahiyyətini mükəmməl şəkildə əks etdirir, burada ənənə və yenilik bir araya gələrək həqiqətən qeyri-adi bir şey yaradır.
Bu iki ildə bir keçirilən tədbir rəqəmsal incəsənət və əyləncəyə həvəsli olanlar üçün yaradıcılıq, innovasiya və texnologiyanın sonsuz imkanlarının təntənəsidir, təxəyyül sərhədlərinin sıxışdırıldığı və yeni sərhədlərin araşdırıldığı bir platforma təklif edir.
Bizim yaradıcı sənayelərimiz çiçəklənir, iqtisadi və sosial inkişafda oynadığı vacib rolu tanıyan bir hökumət tərəfindən dəstəklənir. Talantların yetişdirilməsi və rəqəmsal sənətlərin təşviqi üçün təşəbbüslər mədəniyyət siyasətimizin önündədir və Azərbaycanın yenilik və mədəniyyət mərkəzi olaraq qalmasını təmin edir.
Bütün bu fəaliyyətlər 2022–2026-cı illər üçün Sosial-iqtisadi İnkişaf Strategiyasına uyğun olaraq həyata keçirilir ki, bu da yaradıcı sənayelərin inkişafını təşviq edir və bu sahədə yeni yaradıcı bizneslərin yaranmasına kömək edir", - deyə nazir müavini əlavə edib.
"Bu tədbir yalnız əyləncə haqqında deyil", - deyə qeyd edən S.Yusifova - "bu, cəmiyyət haqqında, insanları bir araya gətirmək, yeni ideyaları qığılcımlamaq və davamlı əlaqələr qurmaq haqqındadır", - deyə o əlavə edib. Bu, sənətkarların, tərtibatçıların və həvəskarların əməkdaşlıq edə, işlərini paylaşa və bir-birilərini ilhamlandıra biləcəkləri bir yerdir.
"Oyun texnologiyasında ən son yenilikləri araşdırın, interaktiv zonalarda iştirak edin və mövcud olan şəbəkələşmə imkanlarından faydalanın.
Bu günü hamımız üçün unudulmaz və dönüşümlü bir təcrübəyə çevirmək üçün birlikdə çalışaq. Biz yalnız oyun və texnologiyanın gələcəyinə şahidlik etmirik, həmçinin onu aktiv şəkildə formalaşdırırıq", - deyə S.Yusifova vurğulayıb.
Qeyd olunub ki, “Gamesummit” oyun texnologiyası sahəsində olan ən son nailiyyətlərini nümayiş etdirmək, müstəqil oyun tərtibatçılarına istedadlarını üzə çıxarmaq və peşəkar oyunçularla əlaqə qurmaq üçün platforma rolunu oynayacaq.
Qeyd edək ki, ölkəmizdə mayın 31-dən iyunun 3-dək elan olunan Rəqəmsal Yaradıcı Həftəsonu (Digital Creative Weekend) çərçivəsində Mədəniyyət Nazirliyinin dəstəyi ilə genişmiqyaslı oyun festivalı – “Gamesummit 2024”, ICESCO-nun “A-Hub Akselerasiya Proqramı”nın (2023-cü il üzrə) dünya finalı təşkil olunub.
Mayın 31-də Bakı Kristal Zalında dünyaca məşhur pop musiqiçisi Con Nyumanın açılış konserti ilə başlayan oyun sammiti festival, performans və oyun konfransı olmaqla 3 hissədən ibarətdir və 3500-dən çox kompüter oyunu həvəskarlarını, oyun tərtibatçılarını və şirkətləri, icmaları, İT startapları, eləcə də müxtəlif dövlət qurumlarının nümayəndələrini bir araya gətirib.
Tədbir çərçivəsində aparıcı xarici və yerli ekspertlərin iştirakı ilə beynəlxalq biznes konfransının təşkili, yerli şirkətlər arasında ən yaxşı kompüter oyunu üzrə müsabiqə keçiriləcək, həmçinin “Yaradıcı” brendi, rəqəmsal incəsənət, animasiya və digər sərgi pavilyonları yaradılıb. Konfransdan əlavə, ziyarətçilərə müxtəlif interaktiv əyləncələr - arkad maşınları, VR zonası və müstəqil yerli tərtibatçıların oyunlarının nümayişi baş tutub. Sammitdə “e-Sports” kateqoriyası üzrə müxtəlif yarışmalar, “Cosplay” (xüsusi personajların həvəskar şəxslər tərəfindən təmsil və nümayiş etdirilməsi), “K-pop” (Koreya pop musiqisi) rəqsləri və musiqili çıxışlar, həmçinin “AzDimension” studiyası tərəfindən həmin günədək elan olunmamış oyunlar təqdim olunub.
İyunun 2-də Bakı Kristal Zalında ICESCO-nun “A-Hub Akselerasiya Proqramı”nın (2023-cü il üzrə) dünya finalı, iyunun 3-də Şuşada mükafatlandırma mərasimi baş tutacaq.
Qeyd edək ki, “A-Hub Akselerasiya Proqramı” ICESCO-ya üzv ölkələrdə 2021-ci ildən etibarən innovativ inkişaf sahəsində təşəbbüslərin dəstəklənməsi, biznes subyektlərinin və gənclərin bu sahəyə marağının artırılması, mədəniyyət sahəsi ilə özəl yaradıcı sahibkarlıq subyektlərinin əlaqələndirilməsi məqsədilə həyata keçirilir.
Tədbir konsert proqramı ilə davam edib.